4 základní role leadershipu
Rámec k pochopení klíčových rolí lídra
Svět se mění nebývalým tempem.
Lídři přijímají každý den celou řadu rozhodnutí a řeší problémy, s jakými se dosud nesetkali. Co fungovalo včera, může být přes noc jinak. Rychlost je neúprosná a v sázce je hodně, ale ti, kdo dokážou vést tým k soustavnému dosahování mimořádných výsledků, získají hodně.
Jak si tedy vedoucí pracovníci mohou udržet náskok a vynikat, když se toho tolik mění?
Seznamte se s programem 4 základní role leadershipu
I v těch nejbouřlivějších dobách se lídři mohou opřít o čtyři pilíře – čtyři základní role leadershipu, který jim umožní predikovat úspěch. Pokud vědomě vedou sebe i své týmy v souladu s těmito rolemi, vytvářejí základ efektivního leadershipu.
Inspirativní pomůcka
Prvních 90 dnů v roli team lídra
S tímto seznamem si snadno pohlídáte, abyste nezapomněli na nic podstatného.
Inspirativní průvodce
Nové přístupy k vedení týmů a firem
Aby lídři v této moderní pracovní éře obstáli, musí přizpůsobit svůj styl vedení, postupy a dovednosti.
Přehled 4 základních rolí
Podněcujte důvěru
Důvěra začíná u charakteru a kompetencí lídrů – důvěryhodnosti, která jim umožňuje vědomě budovat kulturu postavenou na důvěře.
Vytvářejte vizi
Efektivní lídři definují společnou vizi a strategii a sdělují ji tak jasně a silně, že se k nim ostatní na této cestě přidávají.
Realizujte strategii
Lídři musí nejen myslet ve velkém, ale také disciplinovaným přístupem realizovat vizi a strategii – spolu s ostatními a skrze ně.
Koučujte svůj tým
Efektivní lídři rozvíjejí potenciál druhých a zlepšují jejich výkonnost prostřednictvím důsledné zpětné vazby a koučování.
O semináři
Vedoucí pracovníci, kteří jsou povýšeni do středních a vyšších vedoucích pozic, mají často problém dosáhnout další úrovně výsledků. To, co se jim osvědčilo v roli jednotlivce, nemusí fungovat ve vedoucí pozici. K tomu, aby jako lídři uspěli, potřebují jednoduchý, praktický rámec vedení.
Manažeři na střední až vyšší úrovni managementu potřebují praktické způsoby rozvoje a flexibilní formy učení, které se přizpůsobí jejich časovým možnostem.
Dopady
Manažeři se naučí:
- Posilovat charakter a způsobilost a tím zvyšovat svou důvěryhodnost. Vědomě vytvářet prostředí s vysokou mírou důvěry.
- Vytvářet společnou vizi a strategii a přenést je do smysluplné práce. Zřetelně komunikovat, kam organizace nebo tým směřuje a jak se tam dostane.
- Disciplinovaným přístupem realizovat strategie a cíle až do jejich konce, a to spolu s ostatními a skrze ně.
- Důslednou zpětnou vazbou a koučováním rozvíjet u všech členů svých týmů schopnost vést, zlepšovat se a profesně růst.
Materiály k semináři
- 360° zpětná vazba nebo sebehodnocení (vstupní a výstupní on-line hodnocení)
- účastnický manuál
- implementační plán
- pracovní karty
Jak využívat obsah FranklinCovey
Tento seminář je součástí licence pro firemní vzdělávání All Access Pass. Licence vaší organizaci umožní neomezený přístup k veškerému obsahu FranklinCovey kdykoli a kdekoli budete potřebovat.
Živě-online
Program vedený lektorem (interním nebo FranklinCovey) v reálném čase, dostupný on-line odkudkoli.
Prezenčně
Program vedený lektorem (interním nebo FranklinCovey) v učebně.
Digitálně
Digitální obsah přístupný kdykoli a odkudkoli.
Poznejte nás blíže
Kontaktujte nás
Jak vám můžeme pomoci?