Helping Clients Succeed: Naplňte svůj obchodní plán/pipeline
Rozdíl mezi „věděním“ a „konáním“
Za posledních 15 let jsme pracovali s tisícovkami obchodníků po celém světě. Toto jsou některá zjištění:
- způsoby získávání nových zákazníků, které fungovaly dříve, dnes nepřinášejí výsledky
- obchodní plány jsou plné příležitostí, které mají nízký nebo nulový potenciál
- prodejní týmy sice pracují usilovněji a rychleji než kdykoli předtím, ale zaměřují se na nesprávné činnosti
- prodejní odhady jsou nereálné, zkreslené a firmy zjišťují, že nenaplní cíle, až když je pozdě
Není to z důvodu nedostatečného tréninku. V oblasti prodejního školení je pro prodejce k dispozici spousta „dobrých věcí“. Tajemství spočívá v nalezení způsobu, jak se v těchto dobrých věcech zdokonalit.
Seminář Helping Clients Succeed: Naplňte svůj obchodní plán/pipeline
O programu
Metodika Helping Clients Succeed pomáhá změnit způsoby myšlení obchodníků i jejich styl prodeje a posouvá procesy k metodě konzultativního prodeje. Lídrům umožňuje rozvíjet jejich obchodní týmy po osobní i profesní stránce, což vede ke zvyšování výkonnosti, dlouhodobým výsledkům a získání konkurenční výhody. Program tvoří tři samostatné jednodenní semináře.
Návratnost investice
První seminář programu HCS je zaměřen na postupy v přípravné fázi prodejního cyklu. Obchodníci se naučí určovat priority, správně se připravovat a vytěžit maximum z úsilí, které do oslovování klientů vloží.
Je navržen tak, aby přinesl viditelnou a významnou návratnost investic. Účastníci od začátku do konce pracují na aktuálních obchodních případech a zároveň sledují a vykazují svůj pokrok.
Využívají nástroje je vedou k vyšší efektivitě, osobní zodpovědnosti, zapojení celého obchodního týmu a k dosažení změn, které jsou trvalé.
Dopady
Účastníci se během semináře naučí:
- jinak přistupovat k vyhledávání a rozvíjení obchodních příležitostí
- stanovovat si priority pro vyhodnocování potenciálu příležitostí a postupovat podle nich
- zvládnout přípravu před oslovením klienta – získávat informace a doporučení a vytvořit si systém pro efektivní oslovování
- v průběhu 12 týdnů uplatňovat postupy a dovednosti ze semináře v praxi
12týdenní implementační plán
Program poskytuje unikátní 12týdenní implementační plány navazující na jednodenní semináře − pomáhají upevnit nové návyky a získané poznatky ihned začít používat v praxi.
- každý týden po dobu 12 týdnů účastníci uplatňují postupy, které se naučili na semináři
- účastníci se zodpovídají prostřednictvím pravidelných zpráv svým vedoucím prodeje
Inspirativní setkání
Transformujte svůj byznys: připravte organizaci na budoucnost
Jak nastartovat a řídit změny, překonávat brzdící síly a sladit tým? Inspirativní setkání s hostem.
Inspirativní průvodce
4 kroky, jak vypilovat nejdůležitější cíle
Mnoho lídrů stanoví vágní cíle typu „zvýšit míru udržení zákazníků“. Jaký to má ale vliv na zapojení lidí?
Materiály k semináři
- manuál
- pracovní plán na 12 týdnů
- přístup na webovou stránku s výukovými filmy a implementačními nástroji
- pracovní karty s přehledy a řešením situací
Jak využívat obsah FranklinCovey
Tento seminář je součástí licence pro firemní vzdělávání All Access Pass. Licence vaší organizaci umožní neomezený přístup k veškerému obsahu FranklinCovey kdykoli a kdekoli budete potřebovat.
Živě-online
Program vedený lektorem (interním nebo FranklinCovey) v reálném čase, dostupný on-line odkudkoli.
Prezenčně
Program vedený lektorem (interním nebo FranklinCovey) v učebně.
Digitálně
Digitální obsah v anglickém jazyce přístupný kdykoli a odkudkoli.
Poznejte nás blíže
Kontaktujte nás
Jak vám můžeme pomoci?