Komunikace
Zlepšení komunikace a spolupráce, ze kterých těží všichni
Umět sdílet myšlenky, chápat ostatní a poskytovat promyšlenou zpětnou vazbu jsou v dnešních pracovních podmínkách dovednosti nezbytné. Se současnými komunikačními metodami se interakce na pracovišti může roztříštit nebo upadnout do rutiny a vymknout kontrole.
Když spolu lépe komunikujeme, více si rozumíme, a jestliže si více rozumíme, lépe spolupracujeme. A jestliže lépe spolupracujeme, dosahujeme lepších výsledků. Zároveň rozvíjíme vztahy a budujeme důvěru v organizace.
Každý má své silné stránky a vlastnosti, které je třeba zlepšit – od verbální komunikace přes neverbální až po tu písemnou. Obsah společnosti FranklinCovey opírající se o principy , odborní konzultanti a inovativní technologie nabízejí každému jednotlivci zdroje, které potřebuje k tomu, aby z každé interakce na pracovišti vytěžil více.
Rozvíjíme klíčové dovednosti efektivní komunikace
Pokud jednotlivci posilují tyto základní mezilidské dovednosti, budují základy pro efektivní týmovou práci.
Písemný projev
Píšou jasně, stručně a působivě.Naslouchání
Pozorně naslouchají názorům a obavám ostatních lidí.Prezentační dovednosti
Efektivně komunikují na veřejnosti.Vedení obtížných rozhovorů
Aktivně iniciují a vedou obtížné rozhovory.Vedení schůzek
Napomáhají efektivnímu průběhu schůzek.Poskytování zpětné vazby
Poskytují včasnou a konkrétní zpětnou vazbu, na niž je možné v praxi reagovat.Projektové řízení
Transparentně sledují výkonnost týmu v souvislosti s cíli.Odpovědnost
Přijímají zodpovědnost za své závazky.Vztahy s nadřízeným a kolegy
Zasazují se o to, aby tým získal náležitou podporu pro projekty.Inspirativní pomůcka
Co nám brání naslouchat?
Pokud se nebudeme snažit pochopit svět druhého člověka, nebudeme schopni jej ovlivnit, ani on neovlivní nás.
Inspirativní průvodce
10 vět, které vám pomohou při budování důvěry v týmu
Jak vytvářet bezpečné a motivující prostředí, ve kterém panuje atmosféra zájmu a otevřené komunikace.