Důvěra v pracovním prostředí
Budování prosperující kultury založené na důvěře
Základem úspěšné firemní kultury je pracovní prostředí postavené na vysoké míře důvěry. Když na pracovišti panuje důvěra, zaměstnanci cítí, že mají podporu, respekt a pravomoci. V kulturách založených na důvěře se zvyšuje zapojení a snižuje fluktuace zaměstnanců, což vede k větší míře inovací, vyšší produktivitě a lepším obchodním výsledkům.
Důvěra v organizaci se opírá o mnoho prvků, na nichž se zakládá i důvěryhodnost jednotlivce: upřímnost, důsledné dodržování závazků, jasná komunikace a osobní samostatnost. Pokud lidé ve vaší organizaci tyto vlastnosti neztělesňují, zejména na úrovni vedení, může kultura založená na důvěře začít upadat.
Pěstování a udržování kultury založené na důvěře vyžaduje soustředěné a trvalé úsilí v rámci celé organizace. Obsah opírající se o principy, odborní konzultanti a inovativní technologie společnosti FranklinCovey poskytnou vaší organizaci cenné zdroje a poznatky, které podpoří trvalou změnu chování a zvýšení důvěry.
Věnujeme se dovednostem, které zvyšují důvěru na pracovišti
Úspěšná kultura začíná důvěrou. Jednotliví členové týmu ji mohou budovat prostřednictvím integrity, upřímnosti a investic do vztahů.
Získání důvěry
Jednají čestně, morálně a zodpovědně.Projevy důvěry
Důvěřují ostatním, že své závazky splní.Budování vztahů založených na důvěře
Hledají přístupy, které představují výhru pro všechny zúčastněné.Inspirativní průvodce
Naslouchejte jako lídr
9 tipů pro efektivní komunikaci – pozvedněte své komunikační dovednosti při osobní i virtuální interakci.
Inspirativní průvodce
6 způsobů jak budovat důvěru a neztrácet ji
Důvěra v lidech podporuje zapojení, kreativitu a uvolňuje jejich talent. |